Hallo allemaal,
Ik ben zelf op 02.04.2005 getrouwd. Ik zal even vertellen hoe dat is gekomen. Mijn toenmalige vriend had mij instructies gegeven om op een avond op tijd na mijn werk naar huis te komen, omdat we iets leuks zouden gaan doen. Het was een verrassing. Ik had mij netjes aangekleed, want ook dat was een order voor die avond. Vaak had ik al gegist en gevraagd of hij geen tipje van de sluier kon lichten, omdat ik nogal nieuwsgierig ben aan gelegd, maar nee, hij hield het echt geheim. Zelfs tijdens de autorit zei hij niks en ik keek natuurlijk wel mee welke richting we op gingen , maar had geen idee. We kwamen in Rotterdam, maar nog steeds geen idee. Uiteindelijk belandden we bij de Euromast. Zo , we zijn er, zei hij. Ik wist het niet , maar je kan dus eten in de Euromast. Het was in Februari 2003, dus 's avonds al vroeg donker. Het was heel romantisch, eten in de Euromast met als uitzicht de skyline van Rotterdam in het donker. Tijdens het eten vroeg hij of ik iets uit zijn jaszak wilde gaan pakken die gewoon op de kapstok hing. Er zat een kaart in en langzaam kreeg ik wel een klein vermoeden. Hij had er een hele lieve tekst in geschreven . Ik was verbaasd , want hij is nooit zo romantisch! Toen haalde hij dus een doosje uit zijn broekzak, maakte het open , ik keek er naar en hij vroeg of ik met hem wilde trouwen. Omdat het toch een nogal sjiek restaurant was , heb ik op een nette toon heel blij JA gezegd. We waren zo enthousiast dat we die avond na het eten nog naar allebei de ouders zijn geweest om het te vertellen.