Mijn bruidsjurk zoeken. Dat was echt een van de eerste dingen die ik ging doen. Het was erg vroeg , maar op 05.04.2003 ben ik al gaan kijken en passen. De eerste keer ging ik samen met mijn moeder. We zijn toen in twee zaken geweest , allebei in Rotterdam. In de tweede zaak verloor ik mijn hart al aan een jurk van Maggie Sotero, maar ik heb toen nog niks besloten. Later ben ik terug gegaan samen met mijn moeder en schoonmoeder. Heb toen nog veel meer jurken gepast. Toen vond ik ineens die ene jurk niet zo geweldig meer. Pfffiew , blij dat ik toen niet had besloten. Het is die dag wel een jurk van Maggie Sotero, ook hetzelfde model, maar een iets andere kleur en opzet van de jurk. Ik was toch zo blij dat ik was geslaagd, maar moest het nog zo lang geheim houden, maar dat is wel gelukt!Ik heb ook veel foto's van de jurk bij het passen in de winkel met de accessoires er bij. Ik wil geen sluier , zei ik altijd, en kijk eens....getrouwd ..MET sluier! Ik ben een paar keer wezen passen en 10 dagen voor mijn trouwdag heb ik hem op gehaald. Hij hing tot die tijd bij mijn ouders in huis. De dag voor het trouwen sliep ik heel ouderwets daar, dus kon ik er op de grote dag "zo"instappen!