Zwanger op je trouwdag!
Wij wisten in februari 2003 al dat we dus gingen trouwen. We wilden altijd wel al een kindje , maar waisten niet wanneer. Aangezien mijn gevoelens erg sterk waren, hebben we besloten met de pil te stoppen eind december. Ik rekende uit dat "als" het zou lukken ik hooguit 12 weken zwanger zou zijn en er dan van uitgaande dat ik nog in mijn mooie jurk zou passen die ik al lang had gekocht. En ja hoor , het lukte vrijwel direct. Ongeveer 3 weken later was ik zwanger, met als resultaat dat ik op mijn trouwdag 10 weken zwanger was en toch mijn jurk paste. Ze hadden hem nog wel ietsjes moeten vermaken, omdat mijn voorgevel wel al behoorlijk was gegroeid, maar dat maakte verder niet uit. In die tijd was ik veel moe, maar heb me er die dag echt over heen gezet om echt lekker te genieten van Onze dag en dat is prima gelukt. Toen dachten mensen die ons niet kenden dat wij trouwden , juist omdat ik zwanger was. Grote onzin in ons geval, omdat wij al dat jaar er voor alles zijn gaan plannen voor onze huwelijksdag en de laatste weken er voor gepland zwanger zijn geworden. Alleen ga je er niet van uit DAT het ook heel snel lukt. Wij vonden het alleen maar een heel groot geluk en nu kunnen we tegen onze kleine Tim zeggen dat hij er toen ook al bij was om ons geluk te vieren. Mooi toch.....