Wij zijn op 02-04-2004 getrouwd en op 06-04-2004 zijn we vertrokken naar Mexico, naar een all-inn resort vlak bij Playa del Carmen.Bij aankomst hadden ze op het bed en het bad rozenblaadjes gestrooid en van de handdoeken mooie zwanen weten te maken. Later kregen we nog een fles champagne en iets wat op een taartje moest lijken op de kamer bezorgd... was wel leuk geregeld. Normaal zijn we nogal ondernemend. We willen toch altijd wel wat van het land zien, zeker als je wat verder weg zit. Nu ik zwanger was , ging het net even iets anders. We hebben niet zo veel gedaan. Lekker op het resort gebleven, een beetje eten, drinken, zwemmen enz. 's avonds was er altijd wel entertainment dus we hebben ons wel vermaakt. We hebben twee excursies gedaan. Een was een tocht door de mangrove gecombineerd met een bezoek naar zo'n oude tempelstad van de maya's, Ek Balam. De andere was mijn droom die in vervulling ging. Zwemmen met dolfijnen in X-Caret.
Niet een uurtje , maar een hele dag. We zijn mee gegaan als dolfijn trainer voor een dag, dat is echt aan te raden. Je krijgt wat informatie, komt op plekken waar je als "gewone"bezoeker niet komt, moet zelf les geven, maakt het eten klaar, eet in de personeelskantine en uiteraard zwem je zelf ook bij deze geweldige beesten. Ik wou gelijk blijven, maar helaas. Gelukkig hebben we er een film en foto's van. Ze hadden nog veel meer te doen , maar werden afgeraden voor mensen met een slechte rug of zwangere vrouwen, dus helaas.
We hebben al gezegd dat we nog wel een keer terug gaan, maar alleen als Tim wat groter is. Gaan we alsnog wat meer bekijken en zeker ook weer een dag naar die mooie dolfijnen.